Min dag... 18.50

Hmm.. vaknade upp av samma ont i halsen och jämt igen snorad som igår. Dock stannade jag hemma ifrån skolan idag eftersom det inte va något prov eller så idag. Göött!.. Men vaknade vid 1 någon gång och då strosade man runt lite. Sen kände jag mig pigg så jag följde med konfirmationsgänget och bowlade i hagfors. Det var roligt, dock kom ju jag och mari bara 4 :(. BRA ÄNDÅ FAN! fick oss lite fika och sånt, trevligt.
Efter det följde mina bästa töser med mig hem. JOLINE, MARI, JULIA OCH SARAH. hann inte göra allt för mycket men vi prata lite och lekte lite i alla fall, så har de nyss åkt ifrån mig. Törligt så. Men snart kommer väl Marcus hem så då blir det roligt igen :)..
Så det var min dag lite kort idag kan man säga :).. dagen är väl inte riktigt slut men aja...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bra du! ;) Ja det ska man göra, ingen är perfekt you know!

2011-01-26 @ 21:47:20
URL: http://fridavictoriaharaldsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha men du behöver ju inte känna dig ensam iaf ;)

2011-01-27 @ 08:15:04
URL: http://fridavictoriaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0