Mina föräldrar.. 17.32

Känner att det kanske inte är världens intressantaste ämne, varför ska ni veta en massa om mina föräldrar? :)
.
Åsa heter i alla fall världens bästa mamma, är väl ganska självklart att sin egen mamma är den bästa eller?!
Hon är i alla fall en glad, busig och en kort liten kvinna som alltid finns där, kan prata om allt mammus! Har aldrig bråkat med mamma. Hon höjer väl tonen nån gång ibland när jag inte kommer upp ur sängen på morgonen och sånt. Det är väl hon som sköter typ allt, duktig är hon. Hon diskar och städar jämt stackars mor.. Hon har en tvilling också som kanske är lite viktig info, hon heter Vanja och är precis lika bäst som mamma.
-
Dan heter Pappa, världens bästa pappa såklart! Han typ bara finns där haha! strosar runt i hemmet & tittar på tv, märks inte så mycket ändå. Men han är den mer som är "påhittig" han vill alltid hitta på saker som åka till leksand, skara och göra så lite roligare saker tillsammans med oss. Som nu till lördagen bara överraskar han mig med att jag ska följa med till färjestad och titta på hockey typ. Han är inge snål nö. Om det är någonting som fattar så ska det fixas.. Det kan tjafsas mer med pappa såklart, vet inte varför men han har en kortstubin så det är inte ofta som vi börjar tjafsa om någonting mellan oss. Utan mer om någon annan har sönder någonting och pappa blir vansinnig och har sönder någonting han med så kommer jag alltid och skriker på han haha :D. Det är så roligt tycker ja haha!! är inte så allvarligt faktiskt och pappa är inte så sur ofta heller. Man måste va lite sträng ibland liksom ;)..
-
De är i alla fall bäst och de har liksom ändå skapat mig, utom dom är jag ingen alls så liksom tjoho!
Bästasteärrrröm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0