vad är kärlek? .. 16.45

Ja? vad är det?..
Nej men det är olika ifrån person men jag tycker att det är något stort i alla fall. Sträcker sig som en täcke och lägger sig över mycket i livet. När man känner kärlek tycker jag att det, vet inte. Det bara känns, det känns tryckt och man känner sig älskad som man gör av alla sina goa glada vänner, släkt och familj. För mig är kärlek inte endast Marcus och så utan sträcker sig som sagt över mycket här i livet. Ja kärlek går inte att beskriva utan det verkar bara vara olika från person t person liksom. Men aja så tycker jag :)
Får väl erkänna mitt fail med tryckt där da som frida på pekar ja tänkte väl inte på det! men tryggt ska det vara såklart ! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att det känns tryckt för dig då.. heh ;)

2011-01-25 @ 19:55:32
URL: http://fridavictoriaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0