Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Hellu,.. ny dag, nya färdigheter.
Idag har man varit över till hagfors och skaffat sig bankkort. trevligt. Känns ju som att pengarna försvinner fortare då. För man ser dom inte, utan man bara köper och tänker inte på vad mycket som egentligen försvinner. Men skit samma jag är en riktig spara så de är nog ingen fara ;)..
När jag kom hem somnade jag en sväng igen med Marcus. Sen har jag bara strosat runt hemma, fint väder nu på kvällen, tummen upp. Men solen kan va framme hela dagen tycker jag!.
Men nu ska jag ta och gör nö roligt sen blir det träning, hoppas på en rolig träning, inte allt för jobbig ska den inte va heller tycker ja ;). laat ? =D Nej det är jag fasen inte!. Men pussiluss så länge


Kommentarer
Postat av: fridha

DU är fin martina :)

2011-07-19 @ 19:03:08
URL: http://rawwre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0