Jaha, en liten lista..

Såg den på Emma Perssons blogg igår men orka inte riktigt läsa klart allt så läste inte att hon ville att jag skulle göra den på sista frågan. Dock läste jag att Elin åkerberg ville att jag skulle göra den. Så det va två som ville de så får väl göra den då ;). har inget annat för mig ändå heller!



1. Tre namn jag lyssnar till: Martina, iia, musan, metina, artina.. iia och musan säger mina morbroder mycket till mig så har lärt mig att lyssna på det ;).. Artina säger mest Jennifer men även andra i klassen.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag för det mesta är glad och possitiv.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag tillbringar för mycket tid vid datorn ;).
4. Detta är jag rädd för: Att mina nära och kära bara en dag försvinner ifrån mig och hatar mig.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Värme, roligt och mat

6. Två saker jag absolut inte kan göra: överleva i rymden utan utrustning och inte heller gå på månen :(

7. Detta tycker jag om att göra: Va med de man älskar och träna är roligt.

8. Detta vill jag göra just nu: ligga i utlandet och bara känna värmen och solen ska steka mot min hud.

9. Bästa känslan: Att känna sig älskad! & att vara kär såklart.

10. Värsta känslan: Att bli sårad eller såra någon..
11. Egenskaper jag gärna vill att min parter har: Rolig, busig, snäll, omtänksam.

12. vad önskar du dig mest av allt? att jag ska leva livet och må bra så jag en dag kommer dö lycklig.

13. Vill du gifta dig?: Ja det vill jag. Och jag ska va lika fin som mamma!!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: se frihetsgudinnan, leva livet och skaffa familj.

15. Min käraste ägodel: plattången.

16. Något jag vill ha i present: något fint till kameran.

17. Detta har jag på mig just nu: Linne, en överdragströjja, tights, bh och troser.

18. Favoritkläder: Softis kläder, mjukisbyxer och en stor gosig tröja.

19. Favoritdjur: katten, endast min katt!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: väldigt olika..

21. Favoritlåt just nu: vet inte riktigt, gillar adeles låtar mycket :).

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Gympa/ Matte

23. Stjärntecken: Lejon, passa er!
24. En bok jag älskar: Läser inte så mycket böcker men jag gillar twilight böckerna fast jag har bara läst första haha, men den var i alla fall bra.

25. En film jag älskar: The last song!

26. Tv-program jag gillar: Phinias & ferb!, project runway, top model..

27. Favoritdoft: Marcus doft.

28. Detta äter jag gärna: Mammas strips

29. Dricker helst: Kall mjölk eller c-vitamin!

30. Favoritgodis: Lakrits, surt!

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Vart som helst! ska till turkiet snart ;D

32. Färg på mina ögon: Brown and its hoot!

33. Min längd: nö på 160 typ 163 lr nö nej vet inte! inte allt för lång i alla fall.

34. Jag tror på: tomten.

35. Jag spelar: Innebandy, fotboll. lampkappen täder mitt rum i alla fall

36. Person jag beundrar: Martina faktiskt. <---- Elins svar (a) guld värd den personen! Jag beundrar dig Elin!

37. Så här bor jag: I ett hus på rätta sidan av älva och det är min farfar som har byggt det och pappa har bott här hela sitt liv! tufft..

38. Lever du livet? Jada? lr vad annars lever jag ?
39. Det här tänder mig: om man trycker på lampkappen täds en lampa i mitt rum i alla fall.

40. Det här gör mig avtänd: att blåsa ut ljuset :(

41. Favoritfärg: Svart, vit, guuul!

42. Favoritcitat: har inget favorit citat men finns många fina. Robins = sug och dra så ska det va :S

43. En hemlighet jag vet: ja, det är tyvärr en hemlighet..

44. Bästa present jag fått: Ja, lätt min rödavinbärsbuske jag fick av mormor och morfar! lr kameran.
45. Senaste skivan: släppte en egen igår.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: händerna är gulliga, mina bruna ögon kanske också.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: LOCKIGT HÅR :(.
48. Udda förmåga/egenskap: någonting vöt, men kan inte komma på något.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vilja vara: frasse.

50. Vad lyssnar du på just nu?: adele- set fire to the rain

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: sovit bort halva dagen, duschat ätit flingor och suttit här och vad jag ska göra vet jag inte riktigt, ska väl i alla fall inte sitta här hela dagen.
52. Var är dina föräldrar födda?: Mamma i torsby tror jag väl att och pappa vet jag inte! (:
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: BitComet
54. Vilken är din favoritrestaurang?: brukar inte äta ute, men the corner va ju riktigt gott + att det är i munkfors ;). Annars är bakpotatis och kycklingröra på farbro melker i duvan huset,. kanske inte någon väldig restaurang men det är gott i af! :D

55. När badade du i en pool senast?: någon vecka sen.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: ja gud, huvudrollen i trulle teatern ;).
57. Hur många barn vill du ha?: hmm. 2 eller 3 kanske. varför inte 8 som mormor :o. lr 6 som mamma!
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: Opra!

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: röstar nog väldigt mycket haha. Men jag är ändå en folkpartist för det är min mamma ;). och hon låter alltid så klyfftig i allt hon säger!

60. Vad har du för TV-kanaler?: Många rä! bla porrkanaler.. nej men det är många, masa canal + nej gud det är många,

61. Har du åkt moped någon gång?: vet inte haha.. cross i alla fall. lr jag har väl åkt moped men inte själv.

62. Har du busringt någon gång?: De har väl alla gjort någon gång.

63. Har du fått felparkeringsböter?: pappa brukar klaga på när jag inte säller in cykeln i cykelstället om det gills.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?: Ja har inte gjort de, men ska innan ja dör!

66. Har du en egen trädgård?: Nej.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Pippi är väldigt bra.. men phinias och ferb! mums fairly odd parents är ju bra också!

68. Kan du alla orden i nationalsången?: Självklart!

69. Badkar eller duschkabin?: bubbelpool
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: love and other drugs.
71. Favoritpizza?: Min och martinas specialare. <--- elins svar och säger bar detsamma! ni som är nyfikna så är det ju grillpizza med mildsås och ostkant! MM! vi får äta det snart nu elin ?

72. Chips eller popcorn?: Chips och popcorn.

73. Vilken färg på läppstift använder du?: No lipstick

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nej, haha!

76. Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsiin!!!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Hela familjen minus rebecka plus emma
78. Favoritchoklad?: Vanlig marabou.

79. När röstade du senast?: lucian i skolan jag rösta på emma bara så ni vet.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: hemodlad tomat, nej det va nog väldigt längesen för mormor har det.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: ja de har jag fasen i ddän.

82. Är du bra på matlagning?: ojaah!
83. Klarar du att tanka själv?: Aldrig gjort de men jag fixar allt!

84. Har du beställt något från shoppingprogrammen som går på TV? Nixiss

85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca cola, men pepsi är inte så dumt faktiskt.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nej? lr hade väl speciella kläder på waynes coffee

87. Vad var det senaste du handlade?: dricka.

88. Har du kräkts offentligt? ja de har ja att.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärlek!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: hm, ja why not..

91. Har du ringt något betalnummer?: vaaaaa`?

92. Kan man vara vän med sitt ex?: Ja, varför inte?
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? morfar men det var ett tag sedan.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? vet ja inte..
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: inget.

96. Vad har du i din väska?: har ingen väska (Y)
97. Någon favoritsak du gillar att göra innan du går och lägger dig? pussa på den jag älskar och sen kunna sova hur gott som helst!

98. Vad är du tacksam för idag? att jag har världens finaste vänner, familj!

99. Var hittade du den här listan?: Emmas blogg såg jag den först och sen på elins! :D

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Mari, julia och Frida H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0