Lollipop!

Blev våldgästad. Nej men tvillingarna strömade in i huset och Elin Seth som en svans efter. De tog mig mä ut på en liten prommenad, fick mig en gren med rödavinbär och de räddade mig ganska mycket! :D.. Fick höra lite fina historier om deras busiga händelser de är med om när de leker. (: Fina flickor och de vet de mycket väl <3

Annars har jag bara hjälpt till att slänga skräp ifrån köket och sen suttit vid Marcus och här hemma vid datorn :)..
imorgon är det träning igen, gött må jag säga, hoppas på mycket folk!

Mari & Julia var en gång i tiden i Mallorca. När de kom hem fick jag mig en vacker stor en slickepinne! :).
Var väl inte sugen på att smaka på den så jag fick gömma den när jag kom hem, blir så när man har endel syskon.. Glömde sen bort vart jag hade lagt den haha. Idag när jag kom upp i köket låg den på bänken. Pappa sa, den här hitta jag men ingen vet vems det är.. "DET ÄR JU MIN SOM JAG FICK AV MARI!!!" haahah, så nu är den funnen och jag tänker inte äta upp den ! ;) Men den är fin att titta på också..


Kommentarer
Postat av: mari

du gömde den väl iallafall martina! ;)

2011-07-19 @ 10:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0