spännande match!

fyy vilken match! :o..
Ujjamejjenaa! :D dålig dommar och liv och bök och stök. Nej men han va faktiskt inge vidare bra, och det ledde väl till mycket frisparkar som va onödiga och dåliga avblåsningar och sånt. Men munkfors lyckades väda det hela ifrån 1-3 till 4-3 vilket var super skönt! nervöst som fan på sidan :). Men de va en underhållande match helt klart!
och nu ska jag nog kila upp till mitt födelsedagsbarn.. Marcus blir hela 18 år idag. vuxen da :o.. hihi, grattis till honom<3



mitt nya linne :)!

Kommentarer
Postat av: Lennart B

Hej M ! du får väl ta och gratta Marcus från mig. Jag skämtar ju ibland med honom. Jag vet att han är världens kille...

Snygga bilder med mobilen, och nya linnet kommer väl till pass nu i värmen...Ja tycker att pappa Dan ska bygga en rejäl saltvattenpool mot skogen. VA SKÖNT MED KUSTEN PÅ MUNKÅSEN !!!

2011-07-28 @ 23:18:54
Postat av: Isabelle

HAha, charmigt att vi hade just precis lika kläder samma dag da martini ;) har också såntdär linne och topp ;)

2011-07-29 @ 21:42:00
URL: http://isabellehaglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0