Tripp över till Gräsmark

Vakna upp med fint väder och satt ute i tunnakläder ett tag :) Marcus och Robin rev stugan på baksidan och slet hårt i värmen. Sen har jag bara strosat runt lite här hemma.
Litet panikslag kom sen haha, Robin & Pappa körde i väg med forden som mamma hade lagt plånboken och mobilen på motorhuven. När Alex och tess hämtade Amanda så märkte alex att de låg där och sa det till mamma. Då for hon in och skulle ringa till dom men båda hade smart nog ingen mobil med sig. Så mamma & rebecka fick slänga sig iväg med bussen och åka efter och kika fall de hade tappat de på vägen., Då ringer Amanda hem till Robins mobil som låg hemma och jag svarar och hon säger "Alex och vi hittade mammas plånbok och mobil i rondellen" HMM, jaha! Försökte ringa till Rebecka eftersom mammas mobil va vid dom men hon hade också mobilen hemma. Så de fick helt enkelt åka runt och titta när jag visste att det var funnet hahaha! Mamma erkänner att de inte var så smart hah! :)..

Aja,, måste springa ut och titta på en igelkotte brb ;). .

Haha, sööt ;).. Aja. men vi åkte över till mormor och morfar förut :). för att hämta hem Madelene, Alexandra och Sessan som hade sovit över ett tag. Och även hämta ved.. A, men nu ska jag kila. puss!


Syskonkärlek



Kusinkärlek!


Kärlek till världens bästa Mormor och Morfar!


Söta Neo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0