25 juli, och vad ärre för väder ? :O

huj,huj !!! det va mycke på bloggen nu. Pengar gör den rike frisk o den sjuke sjukare.
Snigel o snigel säg vem som snabbast är från straffpunkt till mittcirkel. Snigel eller Marcus ? hehehehe.
Albin in the dark. Ska han bli operadansör ??? svävande kotten...

SKRATTA IHJÄL MIG! hör ni inte vad fint det låter!, eller vadå hör ? :O ser ni inte.. Det är i alla fall sånna här sköna kommentarer som bara ligger och väntar på mig!..

Men det har inte blivit mycket av med dagen, gjort tacos meed mamma och käkat. De va väldigt gott och jag tror jag fick i mig lite för mycket så jag har lite ont i magen istället. Äsch det går över, toalett finns det ju annars i värsta fall..
Den nya designen har det tagit lite stopp med. fattas lite bilder och sånt. vill verkligen försöka göra det någorlunda ordentligen. Det märks väl när det är nytt :). Men puss på er så länge!


Ja se där, va lite glad martina!

och lite fjantig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0