Aja, va f*n!

Nura, fått en liten söt kommentar ifrån Erika som ville att jag skulle börja blogga igen för hon gillar bloggen min, och nu fick man ett litet meddelande i loggen på facebook att Lennart tycker jag ska tillbaka og. Känner väl mig lite skyldig till att börja kanske, dock är min dator helt konstig nu och de är ju inge roligt, för där har jag alla bilder och sånt. så jag sitter på robins och kommer antagligen göra det rätt mycket nu.. nej men jag ska fixa de och jag ska få en ny också när jag har bestämt mig. Men nu ska jag faktiskt ta och knäppa på tvn och titta på du sköna! :). fint, pussheeej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Martinis, blev lite ledsen när jag såg att du skulle ha uppehåll.. :( ;)

2011-06-20 @ 23:26:41
URL: http://fridavictoriaharaldsson.blogg.se/
Postat av: erica

bra att du började igen ! :)

2011-06-21 @ 13:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0