hellup albin..

Nu ligger jag i sängen, lr sitter.. Marcus ligger där och biter på sina fingrar, lite små sur är han att og. Men han är bra söt också.
Idag har man ju varit till sunne och jag är nöjd över dagen! överlycklig. Nej men jag är sjukt taggad på att få min nya dator och sitta vid den stora skärmen jag köpt. Känns som jaag kommer bli mer ägga haha, inte att jag kommer sitta mer än vad jag gör men känns som jag kommer ta tag i korten och allt sånt. Har ju en skit bra fotoskrivare. Känns som jag kommer sitta och skriva ut foton och allt :). Haha, fjantig jag låter men de ska bli gött faktiskt. den är klar på lördag, wiooe! :D.
Men sen har jag varit med marcus och tittat på marcus när han tatuerade sig. De va väl trevligt och de blev bra också, dock blev det inte klart men det hinns :).
Men nu ska jag krypa under täcket bredvid älskling, pussos! :) <3
.
Albin bjuder på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0