höjer volymen

yes, här skruvas det upp i mina nya lurar eftersom mamma är igång med damsugaren halv 10 på kvällen haha :D. blev en underbar dag ändå.. mera moln än igår men solen va att framme bra mycket här på parkvägen även fast himlen va full av moln. Lina kom på besök och slängde sig i poolen. alltid trevligt såklart!  På lördag ska jag slinga henne sen på söndagen drar vi till höljes, toppen!
-
Ätit gott med hela familjen och älskling tillhör såklart. Grillat. Sen butta jag i Rebecka i poolen med kläderna på ;).
Nej men imorgon ska jag ta och städa rummet. + att jag måste möbelera om på något vis så datorn får plats när den kommer hem på lördag. haha annars får jag väl sitta i köke ännö.. Ajaa, hajs på er :D
coool! :D tummen syns ju nästan inte, men den är där iallafall. APA frågetäcken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0