Hööllö,

hellu gänget som läser bloggen min :).  vad säger ni, har ni det bra?
Det har jag dock har jag varit lite uttråkad i dag men sånna dagar finns liksom bara där. det är sommarlov, lite härligt, lite overkligt och lite allt möjlig. Börjat skapligt bra och kommer sluta ännu bättre :). Vädret får ta och bli finare! Det känns som det kommer gå över så fort. att det kommer säga poff så sitter vi där i skoa´lan igen :(.. fyy!
Nej inga sura miner! nu är det här och nu blir det öös!...  Har ju ändå lite planer som man ser fram emot. Det ska tältas med Lina och det ska även dras iväg på min och emmas vanliga årliga utflykt på cykel!, sen ska även jag och emma försöka komma iväg till mimmi. Hon är en liten vän vi träffat i sälen och såå (: FINT!

Nu vänner är det jag som är bosseen i huset, mammi och pappii åkt bort och robin lika så, så nu är man äldst och ska piska små barna reäält ;).. Nej då men hoppas ni har de bra där ute så ska jag ta och hitta på någonting här hemma. vill se laget när de spelar men det går inte :( hoppas de vinner i alla fall, var ett tag sen nu :(

puss <3



bjuder på osminkade mig själv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0