Majahiiimajaho

sitter uppe i köket och steker med min söta syster Madelene. Hon sitter och nördar gosupermodel som vanligt, något data spel vettnii.. Men de är lagom trevligt vill jag lova. sen blir det grillspett med färskpotatis och potatisgratäng för de som inte gillar äkta goda potatisar! :D. Själv ska de ätes färskpottisar! mums. Hm, ja de blir nog mööe bra det! :D Tror jag får sitta hemma själv hela dagen imorgon tills kvällen då de dras till frida :). hinner tyvärr inte med t mormor och så som vanligt eftersom vi stannar där så länge,.. så de fick bli mit val. Kan väl fråga Marcus om man får sällskap av han! :).. Men nu ska jag säga hejdå till bloggisen för en sväng! :). pöss!


går inte att ladda upp några nya bilder :S. så därför får de bli de bilder som ajg en gång i tiden laddat upp på bloggen tyvärr :(:..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0