måste de va en mening?

Hellu everyone! hur står det till? JOO, det är bra tack!
Nej, men sitter här vid den lilla svarta datorn, den är ganska cool också! idag är det onsdag och det är mönit. Det är så tråkigt, tror jag tjatar om vädret i varenda inlägg ja. Nej, men vad ska man hitta på idag tro?. Jag har för fasen sommarlov och vet inte vad jag ska göra..
Igår lekte jag med min kära lilla gulliga piga, Lina! vi gjorde lite allt möjligt och vi gick t.o.m ut i skogen och gick stavgång! HAHA som två små gamla tanter. Nej men det ska tydligen va väldigt bra för min rygg att gå ut och gå med stavar i skogen. SÅ lina drog med mig ut och gjorde det. Ska göra det varje dag men de känns inte som de kommer bli gjort, så slöö! men jag ska fan göra de för nu vill jag tillbaka till fotbollen!!.

Men nu ska jag avsluta detta inlägg och jag bbjuder på en sportig bild på mig och lina från igår ;).


Kommentarer
Postat av: Lennart Bengtsson

JA! nu f.n imej ska det bli fotboll igen...Bra M

2011-06-22 @ 22:57:07
Postat av: Lennart Bengtsson

men jag ska fan göra de för nu vill jag tillbaka till fotbollen!!.

så pratar en sann Munkförsing....

2011-06-22 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0