tidiigt :D

ska åter igen tjata om vädret :O.. men jag ligger nu i sängen klockan har slagit förbi 6 på morgonen. för jag har nyss skickat iväg min älskling till jobbet ;). och jävlar vilket väder vi får oss. regn och åska! inga små smällar som kommit än så länge.. aja, jag kommer somna om direkt jag stänger av datorn igen kan jag bara meddela.
Men hoppas de blir finare sen på dagen, men det blir det väl inte förstås... ajaa, puss på er all sovare! :D


imorgon är det midsommar, alltid trevligt, blir lite tight om jag ska hinna t frida. -.- men de fixar sig för dit ska jag, så är det bara!



kan meddela att efter att jag nu glömde bort att publicera inlägget har de fula vädret lagt sig verkar de som :D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska till mig, det får du se till att fixa! :)

2011-06-23 @ 10:36:50
URL: http://fridavictoriaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0