Yes yes yes!

Hellu, lite varmare ute nu, dock inte helt perfekt :D Men det har varit ett trevligt sommarlov än så länge dock har jag ingen riktig sommarlovskänsla, det är väl vädret antar jag.. Men men den kommer den kommer.
Tog mig en promenad med lillebror Albin ner till snickeriet där de snickrade för fullt, usch vad tråkigt att jobba. Att ha hand om ungarna på fotbollsskolan skulle jag kunna tänka mig sen när de är min tur men usch för annat :). men min tur kommer og då ja ska behöva jobba -.-..
Har inge att säga typ. Men vi ska i alla fall hitta på något på sommarlovet men vet inte vad det blir, dra t leksand lr nö. Ska upp till höljes på söndag då jag drar med mig lina så ska vi kika på rallycrosss! skit kul. inte direkt jätte intresserad av sjävla rallycrossen men det är bara så sjukt roligt ändå. och miljön där uppe alltså shiit. fullt med bilar och husvagnar som är jämt förstörda och mycket fulla och sjuka folk är det där uppe. sen sitter det ju en och annan nörd och tittar på bilarna och tar tid och hel inne.. tex pappa ;). hahaa..
-
aja, sitter hos Marcus och han spelar som fn här och det är ingen idé att ens försöka lägga in en bild för då ligger jag på golvet intryckt under sängen med intryckt ansikte typ.. för han spelar och att ladda upp bilder stöör jävligt mycket i detta väldiga spel de spelar hela tiden :). så jag ska låta honom få spela i fred haha :D.
-
puss heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0