everything is so wonderful sometimes..

Stek!
idag är det fredag, känns som det varit en väldigt lång dag eftersom det känns som jag inte varit i munkerud idag.
Men barnen hade bad idag, & alla är så duktiga så. Lina fina åkte iväg till sjukstugan för hon har ont i örat, hoppas det blir bättre!
Annars har jag och marcusen tittat på u-laget när de spelade i kväll, vinst. Grattis!
-
Men nu ska jag tvätta ansiktet och krypa ner, tidigt på en fredag?! Nehejdå!, match imorgon mot the bitches from hagfors och då ska man lägga sig i tid.. Nej då, men man får inte va vänner med motståndarna icke och vila ut sig måste man. Sista matchen som jag redan skrivit i något inlägg och då ska vi se till att vinna!.
-
Vi hörs med uppdatering imorgon då för nu ska ja göra de så jag är färdig tills snosen kommmer.
Puss på er<3
Emma&Jag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0