Forget it. fight!

Sista dagen på praon imorgon då, tråkigt! Men då är det i alla fall helg :)
Kommer att spela sista matchen för året till lördagen också. Blandade känslor, tragiskt för att de faktiskt är slut när de är så roligt. Dock skönt för täcken på att sommaren kommer då de ska spelas fotboll i stället! wihooe! kan ju lova er att jag inte kommer få spela något lag 2 lag vill försök och fånga mig här men a-laget ska man allt ta sig en plats i så de så :)! Ser fram emot det verkligen. Aja,, det va väl de, men hoppas på en vinst då sista matchen. Mot hagfors också, så det skulle ju bara bli extra sköönt!.
- Men suttit vid Mackan hela dagen idag! (efter skolan alltså) det är MIN mys pöjk det, han kommer förmodligen snart också ;)..
Men ska ta och hoppa in i duschen tror jag för ja fryser så in i h*lv*t* ;)..
-
Känner att min blogg blir roligare och roligare.. ( NAT) ska väl skärpa till mig. Men orkar inte sitta här så mycket. ingen lust med nått typ.. Men skärpning lovar, kanske itne på dirren men snart! LOVAR!
-
Har faktiskt fått tummen ur och lagt in alla mobil bilder på datorn. Gör nämligen aldrig det, men slog mig att jag skulle göra det.. Så nedan får ni ny tagna bilder på älsklingen faktiskt. Bra mobil kamera..
ÄLSKLING! <3

Kommentarer
Postat av: Jens

sv: okej men din är skit snygg iallfall :)

2011-03-24 @ 22:14:22
URL: http://Jensnorell.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0