helluu bloggön

ligger i sänga och flööter.. varit ute i backen idag med, som vanligt de här dagarna vi varit här ;)..
men nu står emma och packar för imorgon drar vi faktiskt.. Men kanske blir en natt i vackra branäs också.
Mycket fin dag idag och det syns. fått lite färg och emma har blivit röd ;). stackars henne..
Fint vi har haft det i backarna, idag gav vi oss till hundfjället och självaste väggen!
Japp, vi tog oss ner för de värsta sen kom det en lite äldre pojk och drog sig och bar gled ner för hela backen., så han förstörde för oss. då fan i mig gick vi upp tillbaka annars skulle vi slö ihjäl oss. ;)..
Aja, imorgon bär det en bit hem men inte ända hem. men på fredag blir det match mot pöjkera och då ska jag hoppa på älsklingen min och puss på han. För ligger här och saknar den godingen ja.. fler dagar utan han är jag inte alls van.
AJAA, hoppas ni har det bra! :).

från förra sälen resan1

Kommentarer
Postat av: sophie

tack söte :D

2011-03-31 @ 21:32:31
URL: http://sophhhiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0