SOMMAR!

Hellu. Not so mycket update. Men jag have inte orkat sitta vid datorn så mycket.
Vet inte vad det är med mig. Varit så sjukt trött idag och borde va världens piggaste människa. För vid bodan gick vi till sängs vid 23 för alla var jätte trötta efter alla utmaningar i banorna. Sedan sov alla i bussen hem en sväng. Sen när jag kom hem smög jag in till Marcus och där somna jag eftersom han satt vid datorn och va boring.. Så gick vi inte och la oss allt för sent i går inte efter 1 i alla fall. Men ändå har jag varit ut trött som helst idag och när jag kom hem somnade jag i mammas och pappas säng tills emma ringde ;). hihi!. gud!
-
Men, praoveckan började idag då. Mysigt mysigt!, är ju på munkrudsskolan, och shiit vad man saknar att va liten och bara få pyssla och jobba ytterst lite i skolan. Dock är hagalundsskolan så himla mycket mysigare och jag nästan gråter över att inte mina syskon och alla andra hagalundsbarn får uppleva den skolan. Va verkligen underbart. & stackars mamma som kämpat för att få ha den kvar utan att lyckats för hon gav upp. Och senast förra veckan berätta hon för mig va mycket hon ångrar att hon inte stod på sig..
Aja, går i albins klass ( förskolan) och de är bara för goa, redan fått mina FAN. Thindra är mitt största fan hih :). Fått täckningar och allt möjligt idag. Imorgon är de ny dag och se fram emot att träffa godingarna igen..
-
Förresten, suttit och tittat igenom gamla bilder.. Massa härliga sommarbilder när syskonen va bruna och åt glass och massa härliga och soliga bilder. LÄNGTAR I HJÄL MIG! och känns som de kommer bli en bra sommar även fast snön fortfarande är kvar haha :).
Albin jätte brun som vanligt! Dock hade han allt en liten bonnbränna där ;)... MUMS, jordgubbar äter han också!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åå den klassen är underbar! Var där i fyra veckor och vill bara tillbaka! Du får hälsa från mig att jag saknar dom alla! =D

2011-03-22 @ 07:35:45
URL: http://hannaliindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0