Söndag

GODMORGON! ville bara säga att vi drar hem idag så kommer det fin fina bilder in på bloggen när vi äntligen är hemma :D...
BTW! är praoveckan börjar imorgon och efter den drar jag till sälen tillsammans med emma engström om jag får för skolan vill säga ;). Går ju i åttan och behöver göra endel för att få betyg. Menmen, alex har ju varit ledig i nästan 3 veckor för att ha varit i utlandet så jag får nog allt jag med :D. Det ska bli så kul! har ju faktiskt varit med en gång förut och har tagit med oss massa fina minnen där ifrån! SÅ vi kommer antagligen skapa lite flera där borta i sälen och 2 veckor, KUL!..
Men vi hörs med bilder när jag kommer hem nu. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: ELIN | FOTO |

Fin blogg :)

2011-03-20 @ 12:58:57
URL: http://nilesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0