TESTIS, FESTIS I ÄNNO

Yes, sitter och pluggar som ett fån här till NO provet som är på fredag. Har ju haft mappen hemma på sportlovet och allt. Men ändå börjar jag träna på det nu, 3 dagar innan. Smart! Någon mer än jag som alltid tänker att " Nu jävlar ska jag ta tag i det här och plugga i tid så det sitter" sen bara struntar man i det ändå tills det är kvällen innan typ. Ska bli skärpning. Ska bli skärpning med allt! Men känns som den skärpningen får starta ordentligt till sommaren.
Tänker mest på små saker som att jag tex alltid får stökigt i mitt rum några dagar efter städning och typ vardagsmotionen, sitter alldeles för mycket här vid datorn eller tvn. Tur att man tränar innebandy & dansar. Det
är ju bara så att det är så kallt och halt och mörkt nu i vinter tid så inge roligt att springa ute eller så. Dock skulle man kunna va på MTC och det har jag faktiskt funderat på.. Men i alla fall lite små saker. Allt godis skulle också vara bra att minska på, men så säger man alltid. Hopplöööst!
-
Imorgon är det sovmorgon hur gött som helst! 9:an + roslag åker till hovfjället så det innebär lite lugnare på skolan och att min älskling är borta hela dagen. Men hoppas de får trevligt & tackar för sovmorgonen!
Ska även till frissan efter skolan, då ska de bort med slitet hår och lite ljusa slingor hade jag tänkt, trevligt nu till våren och sommaren! <3
-
Jag och Rebecka tog lite inspiration från ALICE I UNDERLANDET. gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0