difficult people

finaste överraskningen kom nyss. chockad med glädje. är värd de fan!
-
tjoho my friends. hållt hus på munkerud hela kvällen. har nämligen haft disco för de mindre barnen i gympahallen där. jätte många som tyckte det var jätteroligt så det va ju väldans roligt. pengarna går självklart till klassresan vi ska åka iväg på. blir nämligen turkieet! (Y)
men nu sitter jag hemma och just, får inte glömma berätta att vår sista seriematch för iår med innebanyn vann vi! Mot hagfors och allt, dängde dom med 4-3 så himla skönt, bra töser!
Men sitter ju här och när vi kom hem va hela huset släckt, fundera på om någon hade dött så kom vi in och tände och albin skrek SLÄÄCK! earth hour såklart! så va bara att släcka igen.. Det är slut nu så har väl tänt jämt någon lampa..
Marcus kommer förmodligen snart, han sitter och spelar kort med gammelgöbber han..
Men, jag drar faktiskt tidigt till morgonen. drar nämligen till sälen, ska bli roligt att dra iväg med emmsan igen, eftesom vi fick fina vinter minnen från förra året.. Sen ska vi ta ett riktigt farväl till vintern när vi åker där ifrån så hoppas vi att vi kommer hem till lite bortsmält snö och sool.
Har inte hunnit packat någonting med får ta och göra det nu eftersom jag förmodligen inte kommer orka gå upp imorgon och göra det.. sjukt mycket läxor också :(! får göra lite nu där med faktiskt..
sås, jag kan inte sitta här längre, får ta och göra det jag sagt. Men puss på er!



vacker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0