Våffeldagen!

den kommer i början ifrån vårfrudagen för om man säger de fortare lät det våffeldagen men inte rikigt va  ;)... hihi. Men är det någon som hunnit käka våfflor än?. inte jag i alla fall, vet inte om vi får några överhuvudtaget. Men jordgubbssylt ska det vara isåfall, eller vad säger ni. Vilken sylt är godast?
Men allt bra här, efter igår känns allt supör! Idag har man tränat grubbsen och sig själv så sitter här nyduschad och fräschig.. Ska strax ta och klä på mig nö goa kläder.. Ikväll blir det förmodligen att titta på u-lags match vid halv 8. Innan det kansek jag får träffa Marcus bror eller halvbror, Robin. Som han inte träffar allt för ofta, trevligt.. Vet ni?!
Jag är tremänning med honom haha! De berätta pappa för mig. Robins mamma är kusin med pappa och då blir vi tremäninger, trevligt! :D.. hah, inte släkt med mackan iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0