Godnatt allihopa!

Nu ska jag hoppa i min stora sköna säng efter en lång dag. Lillasyrran Rebecka skulle gå och hämta in lilla kaninen som visst hade smitit iväg. Japp, så nu är han borta, han har grävt sig ur buren. Tråkigt nog, han kanske kommer tillbaka det vet man aldrig. Annars ligger han död någonstans. Att de inte fattar att det är smartare att stanna ;).. haha, därför är väl i alla fall katt det bästa djuret. Behöver inte va inne i någon bur, inte heller ha nö koppel för att gå ut och gå med nej. Kattisarna kommer och går som de vill och är så mysiga så, har min lilla frasse bredvid mig här i sängen! min tjocka goa katt. Lalalaa,
- blir att dra iväg till liseberg helgen som kommer ändå. tycker jag va trevligt!
Nu ska jag sluta babbla här och lägga mig och sen sova som en gris! gud vad gött <3.
-
btw, fick en kommentar jag inte riktigt förstod mig på`? haha!
Anonym om sannas önskan!:
Någonstans har jag redan vidila. 
Kenzа stil?
Någonstans har jag redan vidila. WHAT?..  & kenza stil vet jag väl inte om jag har heller! mycket fint hon har på sig såklart men endel saker ser att bra förjävligt ut också. vita converse & en gul bikini gör mig inte till någon wannabe kenza iallafall ;) lr till att jag har någon kenza stil
-
GODNATT NU!

hoppas min älskling kmr & sover hos mig..

Kommentarer
Postat av: elin å

jävlar va wannabe kenza ra martina, förihelvette! :D

2011-05-29 @ 16:01:03
URL: http://elinakerberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Tack du! Du kan följa oss via blogglovin if you want to! :D Är allt bra med dej ? :D Kram

2011-05-29 @ 16:33:50
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Postat av: johanni

johanna stårä å grejör!

2011-05-30 @ 15:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0