Hej då jorden..

vad mycket blev det med det egentligen?!. Sitter här och klockan är snart 9, och ingenting har hänt. Vem är det som är så dum egentligen?!. Visst, det kan säkert hända det vet väl inte jag, men jag tror inte man kan ta reda på när isf. Men det känns lite små läskigt ändå, man tror ju verkligen inte på det men man får ändå en tanke, "tänk om det är sant vad händer egentligen då"  Skulle ju vara lite roligt fast man försvinner bara inte! :D
Tycker lik som många andra töser i klassen att det är intressant med rymden. Men det är väl bara för att det finns nästan inga korrekta svar om vad som är rätt eller fel. Sånt där som bara är så uppenbart men man ställer sig ändå frågan hur blir det så, hur går det till, varför. Men aja, man kan bli hjärntvättad av alla dessa konstiga frågor också.
- Men fortsatte dagen med att göra iordning inför imorgon. Jag och pappa har dukat uppe på klingevi ( vi ska va där efter och fika och sånt). Mamma och moster har gjort iordning smörgåstårtorna och allt är typ klart! :). dock har mina busiga syskon ätit en hel del av fikabrödet och kakorna mamma har bakat till imorgon. Men marcus kommer inte undan för han har att ätit endel han med ;). Så mamma står och gör lite mer nu. Vilken bra mamma jag har då! :).
- men nu ska jag kika på vad jag ska sätta på mig imorgon. måst va lite fint ju ;).
puss på er då vännör!


objuden sommargäst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0