I'm not the best, but you are not better than me!

HEJ! idag har jag varit över till hagfors och kikat lite på marten, var ju inge speciellt tycker jag men så är det väl med hagförs och hela den skiten liksom. Åkte lite karuseller med Amanda ;). hon är en riktig tuff brud måste jag säga och ska ge sig på de allra värsta. Skulle ha åkt till Liseberg 2 juni men det blir ingenting, är så gruvligt med folk där just nu tydligen. istället drar jag med min älskade vän lina till charlottenberg på shopping..
Ajaa, va och titta lite på gubben när han spelade fotboll påvägen hem ifrån hagförs. Eftersom vi har våra hemma matcher i sörby och andra ställen just nu när klingevi grävs upp. Aja!
På söndag tar jag konfirmation gött! fast det har varit roligt ändå, tror vi har varit världens jobbigaste konfirmationsgrupp :D haha! så roligt har vi haft i alla fall. Men det innebär iallafall att det kommer en del släkt hem till munket! alltid trevligt, endel ser man inte allt för ofta heller...
Men nu ska jag avsluta!
sötnöten t kusin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0