irriterad.

Hej gott folk!
Lite smått dålig uppdatering här på bloggen kanske men man somnar ju ibland och glömmer bort och tappar orken sådär ni vet. Men jag kommer ju alltid tillbaka
Sitter i min säng och lyssnar på lite skön musik. ska snart göra mig riktigt nattiklar för att sen somna in och aldrig mer vakna. gud va gött!. min kära kärlek har jag missat på sista tiden när han kommer, och förmodligen idag också. trevligt! för nu är han och tatuerar sig också, cooling da. börjar nu da, så han koommer om 4 timmer. det blir säkert jättefint.
-
blev ingen skola för mig idag för jag fick springa upp tidigt och slänga mig över toaletten då det raann vatten ur mig. trevligt att veta kanske! men jag stannade hemma men det gick över snabbt så jag slängde mig iväg kl 3 och tog konfirmationskort förmodligen världens finers! usch
och sen har jag haft lite ont i huvudet och så nu senare så har sovit ut lite granna. aja hejdå!
-
översminkad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0