Konfirmation!

Nu är man konfirmerad. & jag har blivit en helt annan person! Nej då, men förstår inte riktigt vad som är så himla stort med konfirmation. Vi har gått och träffats varje ondag i ett tag och åkt på läger tillsammans, sedan varit på några gudstjänster. Visst pratat om gud och sånt men ändå.. Det har i alla fall varit roligt och det är ganska gött att det är över! men som sagt har det varit roligt också så vi har fina minnen från konfirmation.
- Men nu är det över man är konfirmerad och helt stenrik för det ;). Nej men, fått massor av fina halsband och pressenter och endel pengar också av mina fina släktingar och andra nära och kära :). Alltid trevligt med alla tillsammans också såklart! dock ligger kameran i bilen + min mobil. så jag kan inte visa några bilder nu men det kommer väl upp snart :).. Det är madelene som varit mästerfotograf och jaa det blev säkert bra ;).
-
Men nu ska jag ta och klä av mig denna klänningen och sätta på mig dee bekvämaste jag hittar! :D
PUSSILUSSPÅER!
-



en av alla småknattar som va och titta på mig! :)

Kommentarer
Postat av: mari

ja, helt sjukt ät det! :P

2011-05-24 @ 19:10:27
URL: http://aprilong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0