offers both good and bad things..

Livet ska inte alltid vara lekande lätt. Någon som kan erkänna direkt att de aldrig haft några problem i livet? erkänna att det alltid varit lekande lätt. Jag tror inte på ett sådant liv, någon kanske gör. Men jag tror att alla har varit med om tuffa tider, saker man helst stänger dörren framför. Och det är just det man kan göra, man kan lösa de dåliga. Man har en vilja, vill man att det ska va bra kan man göra det till något bra. Endel tuffa saker är svårare att göra till något bra än andra. Men man kan bara man vill och försöker. Det finns alltid ett rätt och ett fel, och alla tycker inte heller lika. och om det va så skulle det också bli fel. Jag som kanske alltid påstår att jag har det så himla bra jämt träffar också på objudna gäster..
Men det är inte alltid man får den känslan att det som gör dig lycklig, ger dig hopp, som ger trygghet och värme är något som är svårt och fel. Blandade, att någonting som betyder allt kanske inte är det bästa. Det är just en sån känsla ja har. och jag vet att med all min vilja ska jag ändra detta. Jag kommer snart se det svarta tappa fästet och glida iväg. för det är det jag vill.
du<3




Kommentarer
Postat av: josefine thyberg

2011-05-21 @ 01:13:42
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0