Just a dream

Kommande veckor!
v 22.
Måndag: Skola, franskaprov.
Tisdag: Skola, matteprov.
Onsdag: Hemuppgift
Torsdag: Charlottenberg med bästa Lina!
Fredag: Liseberg med familjen & älsklingen
.
v 23
Måndag: ledig
Tisdag: vanlig skoldag
onsdag-fredag: arbete inför forsnässkolansdag
.
v 24
Måndag: arbete inför forsnässkolansdag
Tisdag: forsnässkolansdag
Onsdag: se 9ans revy + städa och sånt.
Torsdag: lediga
Fredag: SKOLAVSLUTNINGN!
Snacka om fult! så härligt! har alltså endast två riktiga skoldagar kvar sen är det bara slött och gött! :). så himla härligt. Men vart är sommarlovskänslan?! visst känns att det är snart, men någon sommar känns det inte som i alla fall. Hade våra fina dagar runt påsk då man kunde klä av sig lite, men nu har man allt fått sätta på sig byxor och jackor igen. Vädret måste ju bli varmt och fint snart, annars vet jag inte vart jag tar vägen!
-
Men nu ska jag träna på lite prov och sedan är det inte längre tid kvar så ligger jag som en dö säl i sängen. men puss & hejs på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0