Ella girl snart på ingång

Yes, snart kommer Elin hit då ska jag hjälpa henne med läxor. Guuud vad snäll jag ska behöva vara jämt :). Nej då men det är klart man ska va snäll. Ska flyga in i duschen innan hon kommer. Behövs nu efter att jag svettats för minsta lilla idag. YEES! Martinis är sick. Kväljningar imorse vila lite och kände mig bättre så vrängde iväg mig till skolan. Men gick inte länge innan jag fick springa på toaletten för att få nya kväljningar. Yes, kritvit i ansiktet och jättesvettig. Men har i alla fall inte spytt eller något så de är väl bara att min mage behöver vila lite...

Amen dååå slänger jag mig i duschen nu kära friends. hööörs senare :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0