Godnatt bloggen!

Ny duschad och fräsch.. Fick panik ont i huvudet förut och har därför legat och sovit. Kan säga att de har inte hjälpt det heller. Utan nu sitter jag här lite smått nyvaken/nyduschad och känner fortfarande värken.
Blev i alla fall ingen innebandyträning på grund av det, tråkigt nog. Men imorgon är näst sista skoldagen för veckan känns väldigt skönt. Onsdag är det nämligen återläsningsdag för de som behöver men då kan jag sooova. Och på torsdag är det studie dag. Så tisdag och fredag kvar denna vecka (Y).

Men nu ska jag hoppa i sängen och vila huvudet ännu mer.. hoppas de är över imorgon när jag vaknar i alla fall.
ppusss



Kommentarer
Postat av: johannii

min gofiis! <3

2011-11-30 @ 12:22:28
URL: http://johannabiehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0