Kära vänner!

Jag kan säga att jag har få jättebra vänner hellre än många si sådär inte jättebra vänner.
Nej jag vet inte men jag har i alla fall några stycken här i mitt liv som jag verkligen litar på som jag känner all kärlek i världen till! Samtidigt som jag har väldigt många vänner men inte lika.. Aja, fatter inte vad jag pratar om nu men ni förstår 
Kände att jag hade lust att skriva om mina väldigt fin vänner just nu! Men tänkte inte ta alla på en och samma gång utan det kanske ploppar in i morgon och sen lite längre fram..

Men tänkte börja med min kära vän Moa! (de är mest till Moa så ni andra behöver inte läsa om ni tycker jag är väldigt onödig och skriver på bloggen, men känner att hon är så guld värd i mina ögon och alla borde få veta det)

Men nu till Moa i alla fall. Hon är någon som kommit och blivit så värdefull i mina ögon nu på sista tiden. Man kan säga att jag helt bytt "gäng" nej inte riktigt så kanske. Men våran klass är verkligen ingen samansvetsad klass. Vi är uppdelade i tre grupper och har alltid varit.. Och jag har bytt grupp kan man säga. Låter konstigt men jag har svetsats ihop tillsammans med Moa. Hon får mig så glad jämt.
Om jag är hemma ifrån skolan (som i dag) är det alltid hon som skriver, frågar och undrar om jag mår bra. Och hon lyssnar jämt! på allt och förstår alltid. Och jag känner inte att jag kan lita på Moa och att hon inte säger någonting till någon om det vi pratar. Nej jag känner inte det, utan jag VET! Jag vet att Moa aldrig skulle svika mig och jag vet att allt som vi säger till varandra stannar mellan oss. Hon är en helt otroligt bra tjej som man liksom inte märkte så mycket förut. Jag har självklart alltid vetat att hon funnits och att hon varit super snäll men inte på samma sätt som nu. Och jag vet inte riktigt vad som gjorde att vi fann varandra helt plötsligt. Vi hitta helt enkelt på någonting tillsammans med Sarah, ( och den dagen blev skit helt ärligt) och sen praoa vi vid cappuccino tillsammans. Och jag tror jag verkligen insåg vad bra du va när du kom till mig, du bara kom hit och ville prata. Vi prata om allt och vi satt här någon timme och bara prata..
Du är så bra i mina ögon Moa, och jag ville att du skulle veta det. även fast du kanske redan vet det så vill jag påminna dig igen. Att jag mår så bra när jag är med dig, att jag känner glädje när jag är med dig!

Moa <3 Martina







Kommentarer
Postat av: moa

MARTINA <3

fick tårar i ögonen när jag läste detta. blir så glad när någon tycker om mig för den jag är.. Du ska veta att jag känner precis som dig. jag VET att det vi säger stannar mellan oss och det är så skönt att ha en vän man kan lita på till 100%. du bryr dig, tycker man inte som alla är andra så accepterar du det. du kör inte bara ditt egna race utan bryr dig om alla som är värd det.. du är fin person, verklien. du är en av de väldigt få personer som jag älskar, har kanske aldrig sagt det till dig förut men jag antar att du har visst om det :) (cappuccino,moa,martina,viola o kakor) det var då vi börja komma varandra närmre. och det är jag väldigt glad för, en vän som dig ska man va rädd om.<3

2011-11-30 @ 11:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0