Ligger i säängaaa

Helluue där :) ligger i sängen och är ganska nyvaken. Funderar på att gå upp eftersom min kiss låsa sprängs snart. Haha!
Jaao, jag får se vad dagen har att bjuda på. Imorgon är de skoola igen.
Hörrni, de är snart jul, helt sjukt?. Det går så himla fort måste jag säga. Och de känns inte som det är så nära jul som det faktiskt är. Känns faktiskt lite konstigt att se att folk sättit upp granar ute med ljus i och stakar i fönstret. Sen har vi ingen snö :(. Ingen jul utan snö ingen vinter utan snö.. Den måste ligga på marken 24 iallafall annars vet jag väl inte.
Nej men seriös nu måste jag springa på toan :) hejdåå och godmorgon på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0