Martina Törnkvist

Slöaste dagen på länge! mitt huvud mår bättre men jag kan fortfarande känna lite ifrån huvudvärken, helt sjukt! Så min dag har jag tillbringat mest i sängen. Tror jag orkade sätta på mig kläder runt klockan fem där någon gång. Herregudni! De betyder att jag inte ätit efter ordning idag heller fyy ;(. Fick i alla fall i mig en stor frukost, smockade i mig tre ägg och en smörgås. Sen har jag ätit världens godaste glass och en drickyoughurt. Mumms!
Åhh, vad gött de skull va och laga iordning något riktigt sjukt smarrigt imorgon! det ska jag fasen göra!

Men imorgon är det onsdag och återläsningsdag, så då får jag sovaa igen. Dock har vi fått en hemuppgift som såg ganska jobbig ut. Kanske ska kika på den nu så slipper jag göra det imorgon. Och sen på torsdag är det studiedag. Härlig vecka det här var då! Bara fredagen kvar då det är bild och streatdance ;). slött och gött!

Nej, kanske ska kika på den där uppgiften. Fast om jag känner mig rätt så kommer jag sitta med den imorgon ändå ;): haha, men puss på er så länge!

ps. min fina kusin Emilia har skaffat blogg så tänkte länka henne.. ny startad så finns inte så mycket att läsa än men följ henne vettja!  http://emiliacarlsson.devote.se/

 

fin!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

gullit av dej med länkningen! :D

2011-11-30 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0