Mobil bloggar lite för ofta

Hellu bloggen!
Tänkte på att jag mobilbloggar nästan bara nu för tiden. Tråkigt tycker jag. Bilderna blir så små och självklart inte de bästa bilderna. Men det är väldigt smidigt att skriva ifrån telefonen eftersom man använder den väldigt mycket och ja, det är ju nästan som en dator. Och det är bara smidigare att klicka på telefon än att starta datorn.
Men som sagt så tycker jag det blir rätt tråkiga inlägg eftersom bilderna blir jättesmå, och kan man ens ändra storleken?.. För er som har koll. Så tänkte bättra på mig att knäppa på datorn lite då och då så ni får lite mer roliga inlägg.
Men nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag mysa ner mig under täcket med Marcus. Laddat ner filmen "trust" den verkar faktiskt väldigt bra, lite i min smak. Inge action eller komedi utan lite sorligt och dramatiskt. Den hade fått bra betyg av de som sett den också.. Förväntar mig inte för mycket för då blir den väl dålig :) hihoo..
-
får lov att visa nya hårfärgen någon dag ocksåå.
Men godnat och puss på er allihopa :)



Kommentarer
Postat av: LennartB

Det var ett fint kollage du satt ihop. En fråga, kommer Robin med och spelar hockey i Charlottenberg fre 2 dec?

2011-11-23 @ 11:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0