På vägen tillbaka

Sitter här, lite halvt nyvaken. Nej men har fakitskt luggit och varit väldigt slö i sängen 1 timme säkert. Nu är jag på benen igen och har redan tryckt på mig träningskläderna och är redo för innebandyträning. JAG HATAR att det ska vara så himla sent, den börjar ju klockan kvart i 9? :o.. Helt sjukigt.

Men idag har jag varit och hälsat på Mosan i hennes och Rasmus lägenhet. Vi gjorde hem uppgiften tillsammans också :).. så nu är den färdig. sköönt! Den va att bra besvärlig, nästan mycket skönare att gå till skolan ;)..
Men nu ska jag faktiskt göra nöö som har med min kalender jag försöker att fixa. Haha,, yes så puss och heej

 

sitter med mina fina rosalurar och lyssnar på mjuuusik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0