rymdenssss död apaas

Måndag
Yeeejj, måndag i dag, ny vecka, nya händelser, nytt nytt skit.. Yes. Nej men dagen var bra, hade Dolly på SOn idag igen, och han är bara för go haha. Fick gå si sådär 20 minuter tidigare eftersom jag va klar med allt, gött. Sen var tbs och informerade om skolan. Som om de inte redan har gjort det?! joo, förra året gjorde de det men äsch gör mig ingenting, slapp vi NOn.
Men nu sitter jag här lite små lett på allt för tillfället. Vet inte men bar är så. Och att jag har världens största finne mitt i pannan gör de inte mycket bättre.. fast skit samma jag bryr mig väl inte sådär jättemycket men jag gillar den skarpt ändå. Blir väl träning sen.. känner mig jätte hängi jämt nu men de  blir nog bättre.
Puss och heeejjj


Jag och Marcus fick smaka pengar av ann-cristine. Mmm, skit äckligt men lite coola ändå :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0