Snart ärre jul da :)

och snart är det december. Och då ska man få börja öppna chokladkalendern :D!
Tänkte faktiskt ha en liten kalender jag också,.. vet inte om jag kommer lyckas så bra med det eller om man ska kalla det kalender heller direkt. Men tänkte att jag kanske skulle försöka va lite kreativ under december och ta lite kort, juliga enna förståss och bjuda på under dagarna i december som en liten kalender. Haha! :).. Försöker faktiskt vara lite rolig här och hitta på något men ja, har ni några tips så kom med dom..
Får se hur det går med detta har i alla fall förberett en kalender bara för att :D! haha. Men ni kan väl önska mig lycka till i aalla fall :)


liten smygtitt på kalendern och jag kan säga att jag mosat ihop den ganska reält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0