Flääättoooorr

Helluu, nu har mina kära vänner räddat mig, både Fridus och Elin. Var bara en knapp som jag skulle klicka i så kom allt tillbaka som vanligt igen :). fint söö! Så nu blir det bilder i fulla lass igen. Får se om det funkar att lägga upp från mobilen också, eftersom det var strul där med.. Men praon var skit kul idag faktiskt. Lite slöö men det blir det skärpning med fram över. Fick diska lite granna och sen bara var vi väll och gjorde frisyrer på en docka. Linnea lärde oss att göra olika flätor.. Trevligt, jag och Moa gick och köpte oss pizza också ;). MUMS!


ELin gjorde en fembensfläta på mig för någon dag sedan, och nu har jag själv lärt mig det, trevliigt,. och bild nr 2 är en liten finig frisyr jag och Moa gjorde på dockan, ( viola heter hon ) Imorgon blir det mera frisyrer på viola :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0