GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER :ooooooooo

Hellu alla kära och fina och fula :)! Lite dålig update kanske men så blir det ibland. Men jag lever och mitt liv är bra bra alltså. Jag sitter hemma på en måndag och klockan är snart 12, huuum`?! jo, har prao och jag praoar på cappuccino lr hur fasen det stavas. Men det är alltså frissan här i Munkfors. Praoar med Moa :) (Hennes mamma jobbar där) Men de skulle klippa fåren eller vad de skulle göra så vi skulle börja lite senare. Så jag sitter och väntar på sms i från Moa när vi ska börja hih (: soft dag ändå. Annars är allt som vanligt, lekte med Elin igår och hon är bara för bra alltså, himla go och fin person!. Sen kom Jonas och Marcus i vanlig ordning så vi kolla på film :). Mysigt så, nej nu ska jag ta och göra något lite vettigare faktiskt. Och se om Moa skriver snart. Men puss på er da! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0