goodnattt

Drog förresten ner på träning efter "jobbet" ;).. De var en roligt träning tycker jag väl ändå va, mycket spel och det är alltid roligt. Sen var det springing alltid lika gött efter, när man känner att man sprungit ur sig det mesta och är helt slut, underbar känsla när man duschat och det bara är att kasta sig i sängen! Som jag ska göra nu..
Men jag kika i alla fall på u-laget som hade träning efter oss. Marcus var ju med sen var även Rickard och Nicklas med och det var lite roligt att kika på dom eftersom de inte brukar spela innebandy. Men jag blev så glad i kroppen, eftersom de kanske inte direkt de som sportar varje dag utan dom är lite små latisar. Och så kom dom där och va med och de va duktiga måste ja få säga! :D

Men nej nu ska jag sova, väntar på att telefonen ska uppdateras klart..
Godnatt




Satt gulligt i en ring och sen helt plötsligt skulle de hålla varandra i händerna och göra situps tillsammans :) gulligt sö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0