Gräsmark!

Helluu,, dålig uppdatering yes. och nu vet jag inte hur många gånger i rad jag har skrivit det. Men jag har faktiskt lite roliga bilder att bjuda på.. Ifrån gräsmark och sedan från HALLOWEEN såklart!. Det blev i alla fall en lyckad helg tycker jag. Åkte ju iväg till mormor och morfar och skulle träffa tjocka släkten och äta tillsammans, eftersom mamma och moster fyllt år och + morfar också för inte alls längesen.
Trodde dock att det var en såndär vanligt "middag" vi brukar åka över till mormor och få. Alla mammas syskon kommer då hem till mormor och så sitter vi och äter mat där. Men icke, denna gång skulle vi till prästgården och morfars syskon kom även dit. Men det var väl mysigt.
Sen drog jag och elin tillbaka till mormor lite tidigare eftersom vi kände oss lite stressade för halloweenfesten. Så vi gjorde oss iordning och blev sjukt snygga ;)..
Mer om vad jag tyckte om halloweenfesten och kvällen kommer senare för jag ska va snäll och gå upp och titta om mamma behöver hjälp med något mer innan hon hoppar i säng. Redan hjälpt henne att måla i köket :). Det kommer bli så fint känner jag på mig!




Hann inte ladda upp fler bilder innan robin skrek att han spelar...
Det blir nämligen jätte segt för honom att spela när jag laddar upp bilder så jag får återkomma med fler bilder seen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0