Lever livet

som sagt så lever jag livet nu känns det som. Härlig praoplats skit kul att pyssla med hår ju, dock skulle jag nog aldrig vilja klippa och ha mig. dock har jag glömt bort skolarbetet lite och det är ju minus såklart. men det hinns med imorgon eftersom jag börjar klockan 14 :). HÄRLIGT!
Då ska jag göra klart engelskan och jobba lite matte.. Svenskan har jag tyvärr nere vid cappuccino så de blir de inget med imorgon. Men nu har jag planerat in morgondagen och hoppas de blir åter igen en roligt dag på praon :)
-
Nu ska jag hoppa in i duschen igen eftersom de va iskallt förut :)! GÖTTTT! sen ska jag sova, pussisse


En lite små mysig bild på mina kära tvillingsystrar :) dock syns de inte så mycket men aja..

Kommentarer
Postat av: johanniii

<3

2011-10-19 @ 09:57:49
URL: http://johannabiehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0