Mobil bloggar :)

Får lite små damp härr.. Verkar inte som blogg.se vill att jag ska ha det. När jag sitter vid datorn och ska skriva inlägg finns de ingen knapp som man kan lägga in bilder kvar. Hoppasvde bara är något tillfälligt fel för på min "test blogg" där jag gör designerna finbs knappen :S men som sagt hoppas de bara va något fel nuu.. Men eftersom jag har min iphone nu så kan jag skriva och lägga upp bilder här ifrån nu :) smidigt vööt :D sitter fortfarande och väntar på att moa ska svara, börjar kännas konstigt att sitta här :)
Men puss hajj på erööö


Kommentarer
Postat av: Elin Å

de va samma för frida, men så tryckte hon på en knapp i högerhörnet. och då kom de fram :)

2011-10-17 @ 22:32:05
URL: http://elinakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0