Snart dax

Somna gott efter body attacken igår! Duchade och hoppade ner i sängen med Marcus och vi kolla på Bilar. Barn filmer är så himla bra faktiskt ;).. Marcus tyckte också att den va bra.
Sooon kommer antagligen mosan och hennes mamma och hämtar mig :).. fintsö, då ska vi ner till salongen. Se vad vi får för uppgifter att göra idag. Lite härligt att vi börjar 14 då, har sovit ordentligt idag ska jag tala om. Sen har jag inte så ont i kroppen som jag trodde att jag skulle ha, trodde jag skulle ha en fruktansvärd träningsvärk men icke. Gött det då så man orkar röra på sig haha :)..
Men ska ta och fixa iordning mig nu för Mosan kommer om 20 min ha de så goodit!

Linnea gjorde oss fina i håret igår :).. Fy moa vad långt hår dui har :(

Kommentarer
Postat av: Moaaaa

Ny frisyr ska viola få idag, ellör huur martisch? :D

2011-10-19 @ 13:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0