Världens Bästa Mamma

Idag är det hennes dag! Hon föddes idag för 40 år sedan, 16 minuter efter kom min vackra moster ut.
Och jag hoppas att dagen varit bra för dom båda.. Väckte mamma med frukost och sång på sängen, hon blev helt tårögd faktiskt, gud vad vi lyckades bra. Sen drog jag med systrarna ner till blomsterboden och fixade presenter till både mamma och moster, de blev väldigt nöjda. Och vi har ätit tårta med nära och släkt och tittat på innebandy tillsammans med släkten så jag tror de båda tycker det varit en lyckad dag. Det riktiga kalaset har inte varit än men vi kommer i alla fall fira 140 års kalas då vi firar moster, mamma och morfar :) blir nog mysigt..

Men vill bara berätta det finns ingen som är så nära mig som min mamma. Hon finns verkligen där jämt och jag har aldrig tvekat att berätta något för henne utan hon förstår allt och lyssnar. Hon är den starkaste jag känner, sliter här hemma med 6 barn plockar och lagar mat och köper grejer och allting hon är bäst! och jag älskar henne mest av allt! Utan mamma ingen Martina!
alla tycker väl kanske att sin egna mamma är världens bästa mamma, men mamma är faktiskt världens bästa mamma, ha!



ps. jag har världens bästa pappa också och världens finaste syskon! även världens finaste pojkvän

Kommentarer
Postat av: Elin Å

Åsa <3

hoppas hon haft en suuper dag! :)

2011-10-22 @ 23:20:57
URL: http://elinakerberg.blogg.se/
Postat av: Moa

Gud va go familj :)

2011-10-23 @ 13:07:34
Postat av: Lennart B

Härmed uföres ett fyrfaldigt hurra för världens bästa mamma, Gräsmarks egen pizzadrottning. Hurra,Hurra,Hurra, Hurra...

Vilken djädrans tur att svenska rallyt gicki de trakterna så du fick denna mamma o pappa på köpet....

2011-10-23 @ 22:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0