Bra pappa!

wiiie, min pappa är så duktig! Han har backat på bilen med lastbilen eller kört in med bilen i lastbilen eller något såntdär så hela framrutan är sprucken! Han är ju lika duktig som jag med min mobil kan man säga ;).. Bra exempel martina. Nej men det kändes klantigt men den blev ganska snygg ändå om jag får tycka själv.





Men nu kommer godingen Marcus så jag ska upp och poppa popcorn så blir det film och sänga :):
So prov imorgon, det kommer nog gå bra ska ni se! :) hoppas det, engelska provet kändes helt okej också, härligt!
Pusss night

Kommentarer
Postat av: Lennart B

OKI,OKI va mycke dä va nu. Jag har inte varit på datorn så ofta nu för frugan har varit dålig och ligger på sjukhuset.

Men här kommer lite ialla fall. Tjejsyskonen Törnkvist häftigt men jag saknar en ???.Dä va många bra bilder här du, MEN EN TAR JU PRISET, "Dajens" fantastiska träff i rutan, matchens lirare du vet !!!Huj vicken farsa du har !!!

2011-09-15 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0